Έτος: 2016

Ευχές

Ο Δ/ντης και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου , Σας ευχόμαστε καλές γιορτές και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος 2017 με υγεία .    

Ρομποτική-1ο Βραβείο στο Δημοτικό Λαγυνών στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής (εκθεσιακό)

Το 1ο Βραβείο στο Δημοτικό Λαγυνών στην κατηγορία Δημοτικών Την Κυριακή 11/12/2016  διεξήχθη το εκθεσιακό μέρος του 3ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής που περιελάμβανε την επίδειξη ρομποτικών κατασκευών που έχουν κατασκευαστεί από μαθητικές ομάδες με αξιολόγηση και βράβευση των καλύτερων εκθέσεων. Το Δημοτικό Σχολείο Λαγυνών μετείχε σε αυτό, με ομάδα μαθητών της Ε τάξης και εκπαιδευτή-προπονητή …

Ρομποτική-1ο Βραβείο στο Δημοτικό Λαγυνών στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής (εκθεσιακό) Διαβάστε Περισσότερα »

Συμμετοχή στο 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής

Ομάδα μαθητών της Ε τάξης του Δημοτικού Σχολείου Λαγυνών με προπονητή τον εκπαιδευτικό πληροφορικής Μαυροδόντη Χαράλαμπο σχεδίασε, κατασκεύασε και προγραμμάτισε τον “στοιβάκτη ντόμινο“. Η εν’ λόγω κατασκευή θα συμμετέχει στο 3ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ρομποτικής που θα διεξαχθεί στην Αίθουσα τέχνης Νεάπολης την Κυριακή 11/12/2016. Το ρομποτάκι αυτό λαμβάνει τα ντόμινο σε ειδική υποδοχή που βρίσκεται στο …

Συμμετοχή στο 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής Διαβάστε Περισσότερα »

εργοστάσιο ΜΕΛ -ανακύκλωση χαρτονιού

Από την επίσκεψη της Δ΄τ άξης στη ΜΕΛ,θα θυμόμαστε ότι μεγάλα εργοστάσια σαν την ΜΕΛ,βρίσκονται σε Ιταλία,Γερμανία.Η ΜΕΛ είναι η μοναδική στην Ελλάδα που ανακυκλώνει χαρτόνι και ήταν μοναδική σε όλα τα Βαλκάνια. Τώρα έχουν γίνει και στα Βαλκάνια. Δημιουργήθηκε το 1967 από τον κ.Λαδόπουλο και ονομάστηκε Μακεδονική Εταιρεία Λαδόπουλος. Η πρώτη έδρα ήταν στην …

εργοστάσιο ΜΕΛ -ανακύκλωση χαρτονιού Διαβάστε Περισσότερα »

Γιατί να με ενδιαφέρει τι γίνεται στη λίμνη Κορώνεια;

Με αυτή την ερώτηση στους /στις μαθητές/τριες της Ε΄και Στ ΄θα υπάρχουν συζητήσεις,ώστε να καταδείξουμε την αναγκαιότητα της ύπαρξης  συλλογικοτήτων(συμμετοχή στα θεσπισμένα  όργανα)Η προέκταση είναι γιατί να με ενδιαφέρει τι γίνεται στο σχολείο ,όπου προτείνεται να αξιολογούν το σχολείο και την πορεία της μάθησής τους. Η συζήτηση θα θέλαμε να γίνει και με ειδικούς που …

Γιατί να με ενδιαφέρει τι γίνεται στη λίμνη Κορώνεια; Διαβάστε Περισσότερα »

Η κ.Μπαντή Πουλχερία

Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μπαντή Πουλχερία(ημ.γέννησης Φεβρουάριος του 1915) για όσα παρουσίασε στην εγγονή της Δαρβίδου Ευγενία .Είναι μεγάλη μας χαρά να έχουμε τέτοιο πολύτιμο υλικό ,που παρουσιάζει την ιστορία των Λαγυνών,μέσα από τα μάτια της κ.Πουλχερίας. https://www.dropbox.com/s/55vvuwdln9xlfk9/track%201.mp3?dl=0 Επίσης ευχαριστούμε την κ.Μπήκα Ουρανία για την βοήθειά για το συγκεκριμένο υλικό αλλά και για την δική της …

Η κ.Μπαντή Πουλχερία Διαβάστε Περισσότερα »

Αειφορία

Στα πλαίσια της ανάπτυξης της αειφορικής συνείδησης στους μαθητές και στις μαθήτριες ,κάναμε περίπατο στο χωριό ,με τη συνοδεία τριών μητέρων του τμήματος.Ο περίπατος είχε κεντρικό θέμα το οικοσύστημα της λίμνης Κορώνεια και ειδικότερα την ζώνη που ζούμε . Επιμέρους θέματα ήταν η χλωρίδα,η πανίδα της περιοχής ,ο υδροφόρος ορίζοντας,τα σκουπίδια που είναι στο βουνό,τα …

Αειφορία Διαβάστε Περισσότερα »

Απολογισμός

Για τους  μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ,ο κόσμος από τον οποίον προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των ερεθισμάτων ,που επηρεάζουν καθοριστικά τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς τους, είναι αυτός του οικογενειακού περιβάλλοντος.     Αυτός ο κόσμος υπήρχε ,πριν το παιδί έρθει σε επαφή με το σχολείο και εξακολουθεί να κυριαρχεί καθ? όλη την διάρκεια της …

Απολογισμός Διαβάστε Περισσότερα »

Εκδήλωση με τον κ.Τουρτούρα Χρήστο

Αγαπητοί/ες Σας καλούμε στην εκδήλωση του σχολείου που θα γίνει την Παρακευή 21 Οκτωβρίου 2016 ,στο χώρο του σχολείου ,στις 6:30 το απόγευμα.Θα μιλήσει ο κ.Τουρτούρας Χρήστος ,επίκουρος καθηγητής στο Παιδαγωγικό τμήμα του ΑΠΘ, με θέμα: “Η σχέση οικογενειακού περιβάλλοντος και  η προβληματική συμπεριφορά μαθητών( κακή χρήση διαδικτύου,φαινόμενα βίας στο σχολείο,απαξίωση εκπαιδευτικής διαδικασίας και εκπαιδευτικού,αδιαφορία …

Εκδήλωση με τον κ.Τουρτούρα Χρήστο Διαβάστε Περισσότερα »

Biennale 2016

Μαθήτρια της Δ΄τάξης με αυτό το έργο πήρε τρίτο βραβείο στην Biennale 2016.Το θέμα ήταν ζωγραφίζω μέσα από το δρόμο της μουσικής.Τα ντόπια τραγούδια :Η χελιδόνα και η ντουντουλίτσα ήταν αφορμή για την τάξη να ζωγραφίσει. Μπράβο ,Αναστασία Κ.

Ημέρα αθλητισμού -Όλοι ίσοι και όλοι διαφορετικοί

Στα πλαίσια της ημέρας αθλητισμού ,είδαμε ταινία για την ομάδα παραολυμπιακών αγώνων στο Ρίο ,κατόπιν την ταινία για τον Έλμερ ,τον ελέφαντα και συζητήσαμε για την διαφορετικότητα των ανθρώπων αλλά και την ισότητά τους.Με παιχνίδι κάναμε τον Έλμερ,χρησιμοποιώντας γεωμετρικά σχήματα.

Σκάκι στην αυλή

Κάθε Δευτέρα στην αυλή θα υπάρχουν επιτραπέζια παιχνίδια και σκάκι για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Την Τρίτη θα υπάρχουν τραγούδια,την Τετάρτη φυτολόγιο και την Πέμπτη και Παρασκευή θα ξεκινήσουν κατασκευές με θέμα το χωριό (ανεμόμυλος,τρενάκι(τρανσέρα)κ.ά)

Πρόληψη και προαγωγή υγείας

Στην διάρκεια της ενημέρωσης που έγινε στο σχολείο μας ,την Τρίτη 4-10-2016 για τα κουνούπια και με ποιο  τρόπο θα προστατευτούμε ,οι μαθητές και οι μαθήτριες έμαθαν για την ανάγκη προσωπικής φροντίδας του περιβάλλοντος χώρου ,όπως και φροντίδα τις απογευματινές ώρες ,που αυξάνονται τα κρούσματα από τα κουνούπια.Ακόμα μάθαμε και για φυτικούς τρόπους απομάκρυνσης των …

Πρόληψη και προαγωγή υγείας Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Ο αγιασμός για το σχολικό έτος 2016-2017 ,του Δ.Σ.Λαγυνών ,θα γίνει την Δευτέρα 12-09-2016 στις 9:00 π.μ.Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά .    

Μαθαίνωντας να οδηγούμε το ποδήλατό μας με ασφάλεια

Πριν λίγες μέρες μας επισκέφτηκε στο σχολείο μια αστυνομικός από την Τροχαία Λητής. Σκοπός της επίσκεψής της ήταν να μας μάθει πώς να κυκλοφορούμε με τα ποδήλατά μας με ασφάλεια. Πρώτα πήγαμε στο γυμναστήριο όπου μας μίλησε γενικά για θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, Είδαμε και κάποια ενδιαφέροντα βίντεο για να καταλάβουμε καλύτερα τι πρέπει και τι …

Μαθαίνωντας να οδηγούμε το ποδήλατό μας με ασφάλεια Διαβάστε Περισσότερα »

Στο βιολογικό αγρόκτημα

Η τελευταία μας εκδρομή για φέτος έγινε τον Μάιο στο βιολογικό αγρόκτημα του κ. Κομνηνού στη Βραχιά Θεσσαλονίκης.Εκεί είχαμε την ευκαιρία να φάμε ένα υγιεινό πρωινό, να δούμε διάφορα ζώα από κοντά και βεβαίως να ευχαριστηθούμε παιχνίδι!

Επίσκεψη στους “Μικρούς Ήρωες”

Η επίσκεψη στον πολυχώρο “Μικροί Ήρωες” και η παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο: “Μέλι το θαύμα της φύσης” πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο. Τα παιδιά, αφού πέρασαν αρκετή ώρα κάνοντας διάφορες αθλητικές δραστηριότητες, στη συνέχεια ενημερώθηκαν για τη διατροφικήαξία του μελιού, είδαν ενα ενημερωτικό βίντεο για την κοινωνία των μελισσών ενω στη συνέχεια φόρεσαν το καπέλο …

Επίσκεψη στους “Μικρούς Ήρωες” Διαβάστε Περισσότερα »

Στο ταχυδρομείο

Αφού γράψανε το πρώτο τους γράμμα σε ένα αγαπημένο τους πρόσωπό, τα παιδιά της Α΄τάξης επισκέφτηκαν το ταχυδρομικό πρακτορείο του χωριού.Εκεί μας υποδέχτηκε η υπεύθυνη του ταχυδρομείου και με πολλή χαρά μας εξήγησε τη διαδικασία που ακολουθείται στο ταχυδρομείο και το ταξίδι του γράμματος μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Τα παιδιά έβαλαν μόνα τους …

Στο ταχυδρομείο Διαβάστε Περισσότερα »

Επίσκεψη στο πανεπιστημιακό γυμναστήριο του Α.Π.Θ.

Στις 11 Φεβρουαρίου, με σύμμαχο έναν λαμπερό ήλιο, τα παιδιά της Α΄τάξης επισκέφτηκαν το πανεπιστημιακό γυμναστήριο του Α.Π.Θ. Μετά την υποδοχή στις εγκαταστάσεις από τον υπεύθυνο γυμναστή, οδηγήθηκαν οι μικροί αθλητές στα εξωτερικά γήπεδα και πέρασαν ένα πρωινό γεμάτο αθλητικές δραστηριότητες. Ηταν μια εκδρομή που άρεσε ιδιαίτερα στους μελλοντικούς αθλητές!      

7η Biennale -Η Χελιδόνα και η Ντουντουλίτσα έρχονται..από την Γ΄τάξη

https://www.dropbox.com/s/zrvyavekpzdkrn4/recording392085552-_1_.mp3?dl=0   https://www.dropbox.com/s/ly60dtth23utuat/recording1546866323-_2_.mp3?dl=0   Καλή επιτυχία στην χελιδόνα ,που άνοιξε τα φτερά της μέσα από τις δικές δημιουργίες.                                          

Τα παιδιά παίρνουν συνεντεύξεις από τους γεροντότερους

Συνεντεύξεις Επιλέξαμε οι ερωτήσεις να γίνουν στους παππούδες και τις γιαγιάδες,ώστε να διερευνήσουμε τις κοινωνικές και γλωσσικές αλλαγές που έγιναν σε διάστημα τριών γενεών. Θεωρήσαμε ότι η γενιά είναι περίπου 20 χρόνια ,άρα η έρευνα θα γίνει ανάμεσα σε ένα χρονικό πλαίσιο 60 ετών. Τις αλλαγές που υπάρχουν ανάμεσα στους γεροντότερους θα τις συγκρίνουμε με …

Τα παιδιά παίρνουν συνεντεύξεις από τους γεροντότερους Διαβάστε Περισσότερα »

Μετάβαση στο περιεχόμενο